IT udfordringer

En af vores leverandører er blevet ramt af et ransomware attack den 20. januar, dette betyder at nogle af vores IT-systemer i øjeblikket er utilgængelige.

Vi arbejder intensivt sammen med vores IT-leverandør for at få adgang til vores tjenester igen. Vi kan ikke lige nu, give en tidsprognose for, hvornår det kan ske.

Følgende områder er omfattet af problemet:

  • Fakturering
    Vi kan ikke fakturere. Du som kunde bør ikke lide under dette, hvorfor vi vil forlænge betalingsfristerne, indtil faktureringen fungerer igen.
  • Kontraktstyring.
    Vi kan ikke foretage nogen kontraktændringer.
  • Kundeservice
    Vores kundeservice kan ikke modtage /besvare e-mails

På grund af denne situation vil vores kundeservice have en høj belastning på telefonerne, og vi beder om tålmodighed, hvis du forsøger at kontakte os. Vi beklager de udfordringer dette kan skabe for dig som kunde, og vi arbejder sammen med vores IT-leverandør for at finde en hurtig løsning og være oppe at køre igen så hurtigt som muligt.

Hvis du har tekniske spørgsmål vedrørende selve angrebet, kan du læse mere på leverandøren Tietoevry egen side her